beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

drömmar

Av Becca - 23 oktober 2014 22:09

Har blandade känslor. ..
Hoppas verkligen Amanda mår bra, det är ett orosmoln som skymmer solskenet right now...
Men annars har jag inte mått bättre!
Sjukt grymma människor man har!
Ett hett tips som kommer ge dig lycka är att omge dig själv med människor som verkligen bryr sig och får dig att skratta!
Skrev på Instagram och råkar nämna bloggen. Knappa en kvart senare ramlar en kommentar in: "Har du en blogg?"
Sätter i halsen och tänker att nu är det kört.
Har skrivit allt på bloggen, verkligen! Mår jag dåligt har allt hamnat på bloggen.
Och jag undviker verkligen mina problem så gott det bara går.
Nej, jag vill inte prata med någon. Nej, jag vill inte ha hjälp. Nej jag vill absolut inte ha något drama.
Men samtidigt vill jag verkligen inte gå in och ta bort dom där inläggen från i somras.
Det handlar om mig och absolut inte att jag har hängt ut någon på bloggen för sånt skit gör jag INTE.
Tycker det är sjukt lågt av bloggare att hänga ut andra!
Så nej sånt har jag inte gjort om ni misstänker det.
Men men, biter i det sura äpplet och ger min kusin blogg adressen och bara hoppas att hon inte lägger märke till de. Och om hon gör det så håller hon klaffen om det...
Hon har alltid betytt mycket för mig, en av de få i släkten som jag ser upp till. Så att gå och vänta på respons i några dagar var att vänta på sin dödsdom.
Är helt jävla beredd på ett "Jahapp... kan du inte bättre Becca?"
Men när mobil piper till och hjärtat sjunker ner i magen så får jag ett sms där hon säger att allt kommer ordna sig och att hon finns där för mig.
... vänta...
Va?
"Jag finns här för dig!"
"Allt kommer att ordna sig, njut bara av högstadiet!"
"Du är så klok och fötståndig"
Stirrar mig blind på orden och magen blir bara rosa fluff. Vill bara lägga ner och låta tårarna komma men ni känner mig, jag kan inte gråta.
Så sitter Andlöst kvar på sängen och tittar tomt framför mig.
Jag kan skriva i evigheters evigheter men det där jävla sms:et räddade mig från en svacka jag var på väg in i.
Nästa dag får jag ett sms från wilma som frågar om jag är ledig nån helg.
Alltid! Så hon kommer imorgon och jises vad jag längtar! Mycket att skvallra om... heheeee <..<

Har börjat inse att jag är eller börjar bli den personen jag vill vara.
Jag vill vara hon som alla kan känna sig hemma med, inget konstgjort skit, hon som inte tar någon skit, inget skitsnack!
Har också börjat drömma... SHIT!
Becca, kan hon verkligen drömma?!
Jorå! Nyligen har hon börjat...
Men en enorm dröm jag har är få gå en konsert av Ed sheeran...
Ed...
Ed...
Ed sheeran. ..
Min hjälte... Shit vad mycket han betyder för mig!
"Men gud! Du gillar honom bara för hur han ser ut!"
Vänta liiite, har du sett Ed sheeran?! Har du verkligen?
Nej, det snyggaste är han absolut inte.
Men har något annat som får en att älska den han är!
Måste man gå efter utseende?!! Sjukt!! Han är hur söt som helst! Ingen är ful!!
Okej, om vi säger så här då;
Ed sheeran är vacker!
Sluta fnissa och inse faktum!

Det snöar som FAN här! Har säkert snöat 10cm idag som minst!!
Igår satt jag i en skog med mina klasskamrater, skrattade och sög in skogsrök (är lagomt hes idag och jackan luktar rök) kan berätta om det senare...

Skippar nog idrotten imorgon... maxtest och mens... NJAAA...
Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards